O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji

dezinformacji
XXII Kongres Public Relations już 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej.

XXII Kongres Public Relations już 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.

Dwa dni pełne inspiracji w Rzeszowie

Zapraszamy w dniach 15-16 września do Hotelu Bristol w Rzeszowie, na dwa dni pełne inspiracji, doświadczeń i edukacji. Wszystko za sprawą wystąpień oraz debat z uznanymi ekspertami. Kongres PR daje uczestnikom nie tylko możliwości poszerzenia horyzontów, ale jest też dobrą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń zawodowych. 

Drugiego dnia Kongresu organizatorzy przewidują między innymi wystąpienie gościa specjalnego, Podpułkownika Brett’a Lea – oficera ds. public affairs w 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej w Fort Bragg w Karolinie Północnej. Podpułkownik ostatnie miesiące spędził w Polsce. Wcześniej brał udział w misjach armii amerykańskiej w Iraku i Afganistanie. Wykładowca historii wojskowości w Akademii Wojskowej Stanów Zjednoczonych w West Point opowie o strategii komunikacji z mediami i społecznością lokalną w trakcie trwania konfliktów zbrojnych. Wywiad z Podpułkownikiem w języku angielskim przeprowadzi Bartosz Staniszewski – CEO Brandfeed, agencji, która obsługuje G2A Arena i prowadziła komunikację między oddziałem stacjonującym w Polsce a mediami.

Jednym z kluczowych tematów naszej rozmowy będzie kwestia dezinformacji i wyzwań związanych z komunikacją w trakcie trwania misji. W dobie mediów społecznościowych wojna toczy się nie tylko na polu bitwy, ale także w sferze informacyjnej – w tym kontekście problem fake newsów jest bardzo widoczny – mówi Bartosz Staniszewski

dezinformacji

O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji

Prelegenci tegorocznej edycji Kongresu podzielą się również swoją wiedzą w zakresie dezinformacji i sposobów jej zwalczania. Debatę z udziałem ekspertów poprowadzi Tomasz Kułakowski – rzecznik prasowy Krynica Vitamin, były korespondent Polsatu w Moskwie.

Fake newsy są coraz poważniejszym zagrożeniem. Docierają do odbiorców niezwykle szybko. Bywa, że wypierają prawdziwe informacje. Często są one bowiem od nich ciekawsze. Podczas Kongresu będziemy mówili o tym jak nieprawdziwe informacje kreują poglądy i opinie — mówi dr hab. Dariusz Tworzydło prof. UW, organizator i pomysłodawca Kongresu PR. 

dezinformacji

Podczas największego wydarzenia PR w Polsce zorganizowane zostaną także panele dyskusyjne, w tym poświęcony kwestiom cyberbezpieczeństwa, które stanowi jedno z najistotniejszych wyzwań stojących przed specjalistami zajmującymi się komunikacją.

Poznamy między innymi odpowiedzi na pytanie: Jak uniknąć pułapek i kryzysu wizerunkowego w czasie cyberataku? Kwestię tą poruszy m.in. Magdalena Grochala — ekspertka w zakresie komunikacji i public relations. To istotne zagadnienie, gdyż kryzysy te występują coraz częściej na skalę której jeszcze do niedawna nikt sobie nie wyobrażał. Rozmowę o przeciwdziałaniu kryzysom poprowadzi Deniz Rymkiewicz – CEE Communications Manager, Klarna.

Z kolei na temat technologii wykorzystywanych w komunikacji opowiedzą m.in. Anna Klimczuk – Head of Communication w Microsoft, Tomasz Popielawski – Menedżer ds. PR i Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik prasowy, Ceramika Paradyż oraz Sebastian Bykowski – Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Gośćmi Kongresu będą także: Maksymilian Pawłowski – Group PR and External Communication Manager, Teknos, Monika Borzdyńska – Członek Zarządu operatora PGE Narodowego, Łukasz Borowicz – Brand & PR Manager OLX Praca, Anna Olszewska – Dyrektor Departamentu Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Sebastian Grochala – Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Polskiej Grupy Farmakologicznej S.A. dezinformacji

Jaki będzie XXII Kongres Public Relations?

To jednak nie wszystkie atrakcje, jakie tego dnia przewidzieli organizatorzy wydarzenia, dlatego zapraszamy do zapoznania się z całym programem Kongresu, który znajduje się na stronie internetowej

To już kolejne spotkanie branży public relations, któremu patronują: Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

Partnerem Strategicznym jest: Totalizator Sportowy.

Sponsor główny to: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Partnerem merytorycznym Kongresu jest Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii), a organizatorem Newsline Sp. z o.o.

Pozostali partnerzy to: PGE Narodowy, Orange Polska, Rzeszów – stolica innowacji, Ideo Sp. z o.o.

Partnerzy medialni: Polska Agencja Prasowa SA.

Patroni medialni to: Grupa RMF, OOH magazine, NowyMarketing, Portal PublicRelations.pl, MARKETING przy kawie, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, QBusiness.pl – Biznesowy Serwis Informacyjny, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Redakcja Business INTELLIGENCE, SECURITY MAGAZINE.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Niezbędne
Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Niezbędne
Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Niezbędne
Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.

KONTAKT

Redakcja

Business Intelligence

Wydawca

Marshal Academy Sp. z o.o

Zapisz się do newslettera

Headline

Never Miss A Story

Get our Weekly recap with the latest news, articles and resources.