All in! Games S.A. przedstawia wyniki ich wielomiesięcznych analiz, które doprowadziły zarząd do podjęcia kluczowych, strategicznych decyzji. Wraz z opublikowaniem nowej strategii All in! Games deklaruje nowy rozdział w swoim rozwoju. Miesiące wzmocnień zespołu produkcyjnego, liczne rozmowy z czołowymi wydawcami na globalnym rynku gier i analizy ekonomiczne utwierdziły nas w przekonaniu, że przyszłość spółki leży w innym miejscu rynku.
Jaka jest nowa droga polskiego producenta gier?
Grupa kapitałowa All in! Games S.A. koncentruje się na tworzeniu gier za pomocą spółek zależnych będących studiami developerskimi. Producent gier w dalszym ciągu będzie osiągał przychody z gier dotychczas wydanych, ale nie planuje pozyskiwać kolejnych tytułów. Wycofuje się również ze współpracy z zewnętrznymi developerami. W nowej strategii AIG stawia na swoje własne studia developerskie, tworzone wewnętrznie tytuły, w tym kluczowy Phantom Hellcat oraz komercjalizowanie własnych gier we współpracy z globalnymi wydawcami.
Co jest najważniejsze w rozwoju firmy?
W nowym modelu biznesowym All in! Games stawia na produkcję gier, czerpanie wraz z wydawcą zysków ze sprzedaży i ponowne reinwestowania zysków w nowe tytuły. Grupa kapitałowa w dalszym ciągu planuje inwestować w swoje studia developerskie i rozbudowywać zespoły produkcyjne. Nowa strategia kładzie nacisk na zespoły produkcyjne, kompetencje techniczne, oraz rozwój wielu projektów. Kluczowa jest koncentracja na produkcji gier.
Dlaczego Rafał Kalisz uwierzył w nową strategię All in! Games?
Bogate, biznesowe doświadczenie oraz intuicja Rafała Kalisza, Prezesa Stali Rzeszów zaprowadziła go do polskiego producenta gier. Tak jak w wiele innych projektach, w które zainwestował swoje pieniądze, widzi on w All in! Games duży potencjał. Rafał Kalisz jest dobrym duchem tych, którzy planują osiągać sukcesy.
Nowa strategia All in! Games jest warta inwestycji mojego czasu oraz pieniędzy. Planuję dalsze inwestycje.
– dodaje Prezes Stali Rzeszów
Materiał partnerski