Rafał Kalisz uwierzył w All in! Games

Rafał Kalisz All in! Games
Rafał Kalisz uwierzył w All in! Games i nabył 5,83% akcji. Dlaczego inwestor zdecydował się na zakup akcji? Jaka jest nowa droga polskiego producenta gier? Co jest najważniejsze w rozwoju firmy?

Grupa kapitałowa All in! Games S.A. koncentruje się na tworzeniu gier za pomocą spółek zależnych będących studiami developerskimi. Ich PHANTOM HELLCAT to najnowsza własna produkcja, którą interesują się globalni liderzy wydający gry komputerowe. W firmie właśnie nastąpiła strategiczna zmiana. Zwróciła ona uwagę polskich inwestorów. Rafał Kalisz uwierzył w All in! Games i nabył 5,83% akcji. Dlaczego inwestor zdecydował się na zakup akcji? Jaka jest nowa droga polskiego producenta gier? Co jest najważniejsze w rozwoju firmy?

Dlaczego inwestor zdecydował się na zakup akcji? 

Bogate, biznesowe doświadczenie oraz intuicja Rafała Kalisza, Prezesa Stali Rzeszów zaprowadziła go do polskiego producenta gier. Tak jak w wiele innych projektach, w które zainwestował swoje pieniądze, widzi on w All In! Games duży potencjał. Rafał Kalisz jest dobrym duchem tych, którzy planują osiągać sukcesy. Tak było w przypadku Łukasza Różańskiego, mistrza świata WBC w kategorii bridger. To on namówił go do powrotu na ring i wspierał finansowo przez lata, dokładając swoją cegiełkę do mistrzostwa świata federacji WBC.

Jedną z najważniejszych rzeczy w dotarciu do celu są długofalowe działania i odpowiedni dobór ludzi. Trzeba mieć otwartą głowę na nowe pomysły i strategie. Samodzielnie nie odnosimy sukcesów. Rozwój biznesu wymaga cierpliwości, etycznego działania oraz wyciągania wniosków ze swoich błędów. Bez tego się nie obejdzie. Trwały i nieprzypadkowy sukces właśnie czegoś takiego wymaga.

– mówi Rafał Kalisz

Jest on zdeterminowany i co ważne nigdy nie buduje na piasku. Prowadząc biznesy w 70 krajach na świecie, patrzy globalnie i kompleksowo na rozwój firmy. Opiera swoje decyzje na karierze międzynarodowej. 

Nowa strategia All in! Games jest warta mojego czasu oraz pieniędzy. Planuję dalsze inwestycje.

– dodaje Prezes Stali Rzeszów

Jaka jest nowa droga polskiego producenta gier? 

Z przyjemnością przedstawiam wyniki naszych wielomiesięcznych analiz, które doprowadziły Zarząd All in! Games S.A do podjęcia kluczowych, strategicznych decyzji. Wraz z opublikowaniem nowej strategii All in! Games deklaruje nowy rozdział w swoim rozwoju. Miesiące wzmocnień zespołu produkcyjnego, liczne rozmowy z czołowymi wydawcami na globalnym rynku gier i analizy ekonomiczne utwierdziły nas w przekonaniu, że przyszłość spółki leży w innym miejscu rynku. – wyjaśnia Marcin Kawa, Prezes Zarządu

Grupa kapitałowa All in! Games S.A. koncentruje się na tworzeniu gier za pomocą spółek zależnych będących studiami developerskimi. Producent gier w dalszym ciągu będzie osiągał przychody z gier dotychczas wydanych, ale nie planuje pozyskiwać kolejnych tytułów. Wycofuje się również ze współpracy z zewnętrznymi developerami. W nowej strategii firma stawia na swoje własne studia developerskie, tworzone wewnętrznie tytuły, w tym kluczowy Phantom Hellcat oraz komercjalizowanie własnych gier we współpracy z globalnymi wydawcami.

Rafał Kalisz All in! Games
Rafał Kalisz uwierzył w All in! Games

Co jest najważniejsze w rozwoju firmy?

W nowym modelu biznesowym All in! Games stawia na produkcję gier, czerpanie wraz z wydawcą zysków ze sprzedaży i ponowne reinwestowania zysków w nowe tytuły. Grupa kapitałowa w dalszym ciągu planuje inwestować w swoje studia developerskie i rozbudowywać zespoły produkcyjne. Nowa strategia kładzie nacisk na zespoły produkcyjne, kompetencje techniczne, oraz rozwój wielu projektów. Kluczowa jest koncentracja na produkcji gier.

Gracze czekają z niecierpliwością na Phantom Hellcat, który w pierwszym tygodniu promocji podczas targów Gamescom 2022, zebrał ponad dwukrotnie więcej zapisów na wishlisty niż Ghostrunner w analogicznym okresie Gamescom 2019. Był najlepiej przyjętym tytułem w historii All in! Games.

Tak duże zainteresowanie nową produkcją pokazuje, że zmiana profilu działalności na game developera jest słusznym kierunkiem. To również potwierdza nowy akcjonariusz, Rafał Kalisz.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Niezbędne
Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Niezbędne
Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Niezbędne
Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.

KONTAKT

Redakcja

Business Intelligence

Wydawca

Marshal Academy Sp. z o.o

Zapisz się do newslettera

Headline

Never Miss A Story

Get our Weekly recap with the latest news, articles and resources.