Kongres Kobiecej Przedsiębiorczości – fotorelacja

III Ogólnopolski Kongres Kobiecej Przedsiębiorczości
21 kwietnia 2023 r. odbył się III Ogólnopolski Kongres Kobiecej Przedsiębiorczości. Czym zaskoczyło nas tegoroczne spotkanie? Zapraszamy na fotorelację. 

21 kwietnia 2023 r. odbył się III Ogólnopolski Kongres Kobiecej Przedsiębiorczości. Jest to, coroczne wydarzenie organizowane przez Akademię Kobiecej Przedsiębiorczości, na którym kobiety biznesu mogą zaczerpnąć wiedzy dotyczącej prowadzenia swoich interesów. Elegancka sceneria Dworku Białoprądnickiego nadała eventowi unikalnego charakteru. Tematem przewodnim tegorocznego kongresu była “Era cyfrowej przedsiębiorczości”.  Czym zaskoczyło nas tegoroczne spotkanie? Zapraszamy na fotorelację. 

Kobiety w obliczu cyfryzacji

Uczestnicy wysłuchali 8 inspirujących prelekcji od ekspertów z dziedziny biznesu, IT, sztucznej inteligencji, e-commerce, planowania wdrożeń technologii cyfrowych w firmach, SEO, skutecznego pisania w sieci i zdrowia.

Akademia Kobiecej Przedsiębiorczości oraz wszystkie spotkania organizowane przez nas są oparte na trzech filarach. Przede wszystkim jest to wiedza, którą się dzielimy, ponieważ jest to nasza misja. Kolejnymi filarami są relacje oraz szeroko pojęty networking. Kompetencje cyfrowe jest to coś, co w najbliższej dekadzie stanowi kompetencje przyszłości. Dlatego dziś wiedzą na ten temat podzielą się z państwem prelegenci i paneliści oraz eksperci z sali wystawienniczej.

– mówią Red. Elżbieta Jachymczak i Michalina Choda-Niespodziewany, organizatorki III Ogólnopolskiego Kongresu Kobiecej Przedsiębiorczości (stylizacje organizatorek – Slow Fashion Cafe)

8 solidnych porcji skondensowanej wiedzy

Prelekcje rozpoczęła Beata Michalska – właścicielka firmy zarządzającej nieruchomościami oraz marki osobistej Plan B.  W swojej prezentacji pt. “Bądź kreatorką swojej kwitnącej kariery. Jak aktualizować swoją pracę, nie dać się zastąpić botom i zachować radość oraz spokój?” wielokrotnie podkreślała, że trzeba czerpać przyjemność ze swojej pracy, aby osiągnąć sukces. 

Kolejnym prelegentem był Paweł Boruch, właściciel firmy Sunseco. Jego wystąpienie pt. “Moi klienci pracują zdalnie – jakie narzędzia sprawiają, że staje się to możliwe?” dotyczyło funkcjonalnych narzędzi, jakimi posługują się zmodernizowane przedsiębiorstwa. Zaproponował nam skuteczne rozwiązania, dzięki którym firma może prężnie działać w świecie wirtualnym.

Anna Sowa-Jadczyk, zarządzająca Funduszem Kapitału Zalążkowego Inwestycje Kapitałowe Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA oraz specjalistka od prawa własności intelektualnych, juror i mentorka w konkursach start-upowych przybliżyła nam tematykę funduszy wysokiego ryzyka dla innowacyjnych. Wspomniała o różnorakich innowacjach i procesach inwestycyjnych.

Na pytanie “Jak dobrze pisać w sieci?” odpowiedziała nam Elżbieta Jachymczak – dziennikarka ekonomiczna, wydawca, Redaktor Naczelna portalu Business Intelligence, założycielka i pomysłodawczyni Akademii Kobiecej Przedsiębiorczości. Podzieliła się z nami wskazówkami, jak sprawić, aby teksty, które piszemy, stały się naszą wizytówką w Internecie i pomogły w prowadzeniu biznesu. Zwróciła szczególną uwagę na zasady SEO oraz jak uatrakcyjniać pisane treści.  

Jak rozwinąć skrzydła technologiczne w firmie?

Zaproszeni goście wzięli również udział w panelu dyskusyjnym. Wśród panelistów znaleźli się r. pr. Renata W. Lewicka, Marcin Otrębski oraz prof. dr hab. Roman Batko, a głównym tematem ich rozważań był “Kompas cyfrowej dekady”. Rozmowa ta dotyczyła cyfryzacji, sztucznej inteligencji, kompetencji przyszłości oraz tworzenia cyfrowych treści. Rozmówcy zabrali głos, opowiadając m.in. w jaki sposób technologie mogą pomagać człowiekowi. Poruszyli również kwestie odnoszące się do edukacji oraz bezpieczeństwa w Internecie. Pod koniec podsumowali swoje wypowiedzi, udzielając cennych rad słuchaczom.

III Ogólnopolski Kongres Kobiecej Przedsiębiorczości – panel dyskusyjny

Otaczajcie się ludźmi, którzy wiedzą, czym jest cyfryzacja, technologia. Starajcie się technologię używać w sposób zrozumiały, taki, który będzie nadawał wam efekt, jakiego oczekujecie. Nie podążajcie za stadem, definiuje swoje cele, organizujcie swoją pracę, wyznaczajcie krótko i długoterminowe cele, żeby technologia was tym wspomagała.

– mówi Marcin Otrębski

Musicie budować świadomość przez edukację, przez zdobywanie nowych umiejętności i uczenie się nowych rzeczy. Jest to moja dewiza życiowa, dzięki której nieustannie wchodzę w nowe sytuacje, przez które rozwijam się, łącznie z technologią. Podejmujmy wyzwania cały czas, by ciągle ćwiczyć swój organizm i mózg pod kątem predyspozycji. To daje potem impuls do wzrostu świadomości.

– dodaje r. pr. Renata Lewicka

Jeśli mamy być przywódcą, to musimy zacząć myśleć o technologii nieco inaczej. Musimy myśleć o niej jak o członku zespołu. Jak o kimś, kto będzie obecny w firmach, które mają wygrywać, które chcą przywództwa cyfrowego w nowej rzeczywistości. To jest absolutna konieczność.

– wyjaśnia prof. dr hab. Roman Batko 

Co jeszcze przygotowali dla nas prelegenci na III Ogólnopolski Kongres Kobiecej Przedsiębiorczości?

Po ożywionej, wartościowej dyskusji nastąpiła dalsza część prelekcji. Rozpoczęła ją swym nagraniem Dyrektor Zarządzający SEMSTORM, Milena Majchrzak, która osobiście nie mogła wziąć udziału w wydarzeniu.  Skupiła się ona na obszarze sztucznej inteligencji w biznesie, rozpatrując jej pozytywne i negatywne strony. Przestrzegła również przed zagrożeniami, jakie może ona nieść ze sobą.

Następnym prelegentem był Tomasz Pawęzka, przedsiębiorca, programista i designer serwisów internetowych, twórca i właściciel studia produkcyjno-nagraniowego. Skupił się on na budowaniu marki osobistej w Internecie, dzięki mediom dostępnym nam wszystkim. Przedstawił podcast jako trafne narzędzie promocji biznesu.

Tamara Górecka-Werońska, bioenergoterapeutka, mentorka i twórczyni Dotyk Światła, uświadomiła publiczność, jak kwanty wpływają na nich i ich biznesy. Opowiedziała, jak ważna jest otaczająca nas rzeczywistość oraz nasze oddziaływanie na nią poprzez potęgę podświadomości. Przybliżyła nam, jak wielką siłą dysponujemy, zmieniając nasz sposób myślenia.

III Ogólnopolski Kongres Kobiecej Przedsiębiorczości – Tamara Górecka Werońska

Ostatnią prelekcję poprowadziła właścicielka Centrum Zdrowia i Urody LuVital, Ludmiła Petrenko. Poruszyła aspekty zdrowotne i zachęciła do dokładniejszego poznania swojego ciała, by lepiej nim zarządzać.  Zaprezentowała zestaw ćwiczeń wspomagających nas w codziennym życiu.

Przyjemności nigdy dość

Na zakończenie tego wyjątkowego wydarzenia, przygotowane zostały dwie niespodzianki. Pierwszą z nich było losowanie nagród dla uczestników. Wygrali oni wiele ciekawych i różnorodnych prezentów.

III Ogólnopolski Kongres Kobiecej Przedsiębiorczości – fotorelacja nagrody

Drugą atrakcją był koncert muzyczny utalentowanej saksofonistki – Doroty Olech. Swą oryginalną grą porwała całą publikę do tańca.

Wystawcami III Ogólnopolskiego Kongresu Kobiecej Przedsiębiorczości byli:

Smaczny catering dostarczył gościom Marek Wierzbanowski.

Oprawa fotograficzna: Paweł Wodnicki

Całe wydarzenie po raz kolejny poprowadził niezawodny dziennikarz radiowy — Przemysław Skowron.

III Ogólnopolski Kongres Kobiecej Przedsiębiorczości – fotorelacja

Materiał opracowały: Daria Sulich, Zofia Kwiecińska

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Niezbędne
Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Niezbędne
Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Niezbędne
Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.

KONTAKT

Redakcja

Business Intelligence

Wydawca

Marshal Academy Sp. z o.o

Zapisz się do newslettera

Headline

Never Miss A Story

Get our Weekly recap with the latest news, articles and resources.