Wirtualna przymierzalnia w twoim smartfonie?

wirtualna przymierzalnia
Do niedawna marki odzieżowe i marki beauty zabiegały o influencera. Dziś to nie inwestycja w reklamę u rozpoznawalnych osobowości medialnych stoi na pierwszym miejscu a inwestowanie w AI. Czym jest wirtualna przymierzalnia w Twoim domu?

Kupowanie ubrań dla wielu jest nie lada wyzwaniem. Przymierzanie ubrań w sklepach nie należy do najłatwiejszych. Ciągłe stanie w kolejkach i tłumach, rozbieranie się i ponowne ubieranie. Dlatego inni wybierają zakupy internetowe, które swoją drogą także nie są dla każdego. Czekanie na przesyłkę, dodatkowe koszty z nią związane, a na końcu odsyłanie, ponieważ ubranie na nas nie pasuje. Jednak duże firmy spieszą z rozwiązaniem! Czy jest wirtualna przymierzalnia w Twoim domu?

Przymierzalnia w twoim telefonie

Do niedawna marki odzieżowe i marki beauty zabiegały o influencera. Kogoś, kto wypromuje ich produkty i podniesie zasięgi. Dziś to nie inwestycja w reklamę u rozpoznawalnych osobowości medialnych stoi na pierwszym miejscu a inwestowanie w działy IT. Wraz ze sztuczną inteligencją można stworzyć innowacyjne rozwiązania, które przyciągną uwagę konsumentów. Jak nauczyła nas pandemia, warto mieć w zapasie rozwiązanie, dzięki któremu nasza firma nie straci klientów.

Czy można przymierzyć ubrania online, nie wychodząc z domu?
TAK!

Nie jest nowością przymierzanie okularów, np. na stronie internetowej, ale co z ubraniami? Jednym z portali, który ma wprowadzić taką opcję jest Amozon i jego nowa funkcja na smartfonach z systemem iOS. Amazon Virtual Try-On, ma pojawiać się przy niektórych produktach na stronie. Ma to nie tylko ułatwić zakupy internetowe, ale także dostarczyć trochę rozrywki internautom. Opcja jak na razie nie jest dopracowana. To na razie pierwsze stadium prac, jednak widać tutaj wiele możliwości. Już teraz można przymierzyć niektóre pary butów. Ale czy tylko użytkownicy iPhonów będą mogli korzystać z tej funkcji? Na początku tak, jednak planowane jest udostępnienie jej działania telefonom z Androidem.

wirtualna przymierzalnia
<a href="https://www.freepik.com/free-photo/beautiful-young-female-friends-relaxing-home-together-taking-selfie_10898447.htm#query=Amazon%20Virtual%20Try-On&position=36&from_view=search&track=ais">Image by karlyukav</a> on Freepik

Wirtualna przymierzalnia także w polskiej marce?

Choć mogłoby się wydawać, że to zagraniczne firmy wprowadzają innowacje, nie dajcie wprowadzić się w błąd. Z podobnym rozwiązaniem chce wkroczyć polska marka odzieżowa Zalando. Daniel Rogiński Dyrektor Generalny Zalando wyjawił, że firma pracuje obecnie nad nowymi funkcjami. Między innymi size&fit, które pomoże internautom zbadać, czy wybrane przez nich ubranie pasuje rozmiarem do poprzednio zakupionego produktu.

Wirtualna przymierzalnia, to kolejna opcja udogadniająca zakupy internetowe.

Funkcja ma pomóc przymierzyć produkty w 3D na naszych awatarach. Wirtualna przymierzalnia nie tylko zmniejszy częstotliwość zwrotów i wymian, ale również skutki ekologiczne z transportu. Zanieczyszczenie nim spowodowane może być znacznie mniejsze.

Czy to pierwsza taka funkcja?

Na rynku, tak jak wspomnieliśmy, sztuczna inteligencja już prężnie działa. Wirtualna przymierzalnia butów czy okularów to nic najnowszego. Już w 2017 roku pojawiły się pierwsze funkcje pomagające sprawdzić użytkownikom kolor szminki na ustach.

Ikea wprowadziła Ikea Place i bazę tysiąca mebli, które można dopasować do urządzanego pomieszczenia. Jednak sprawdzanie jak ubranie leży na naszej sylwetce dzięki smartfonowi, to już bardziej skomplikowany proces. Patrząc na dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji i to, jakie daje możliwości wszystkim sektorom gospodarki, najprawdopodobniej już wkrótce możemy spodziewać się wirtualnej przymierzalni. Nasz mały kącik mody schowany w smartfonie. 

Autor: Alicja Guzior

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Niezbędne
Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Niezbędne
Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Niezbędne
Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.

KONTAKT

Redakcja

Business Intelligence

Wydawca

Marshal Academy Sp. z o.o

Zapisz się do newslettera

Headline

Never Miss A Story

Get our Weekly recap with the latest news, articles and resources.