Zmieniająca się rzeczywistość wymaga nowego podejścia do biznesu, pracy, a także do roli osób odpowiedzialnych za sprzedaż. Skuteczna komunikacja z pracownikami, ale też z klientem to bardzo ważny element w kontaktach biznesowych, który ma przełożenie na efekt i jakość codziennej pracy. Liderzy szukają sposobów, by mieć realny wpływ na biznes – a może warto zacząć od komunikacji? Bankowy Ośrodek Doskonalenia i Edukacji w Poznaniu zaprasza na Konferencję on-line “Komunikacja w sprzedaży” już 28 października 2021 roku dla Członków Zarządów Banków Spółdzielczych odpowiedzialnych za pion handlowy, Pracowników pionu handlowego oraz Liderów bankowości.
Cel konferencji
Inspiracje oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasza Konferencja “Komunikacja w sprzedaży” jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Państwa komunikację i sukces zawodowy.
Konferencja odbędzie się za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia dla szerszego i łatwiejszego dostępu do wiedzy.
Program
09:30 – 09:35
Otwarcie konferencji — przywitanie uczestników i informacje organizacyjne
09:35 – 10:05
Komunikacja menadżerska — Co ma kryzys do dentysty?
Dziury nie robią się same — zamień niezdrowe nawyki na nawyki wzmacniające szkliwo zespołu. Jak rozmawiać, żeby wzmacniać
Dlaczego, chociaż często teoretycznie wiemy, o co powinniśmy zrobić, to jednak tego nie robimy? Czyli o tym, że nasz mózg jest na dobre rzeczy jak teflon, a na złe jak rzep.
Nie wygrywasz dzięki słabościom, czyli koncentracja na mocnych stronach
Nie każdemu kryzysowi da się zapobiec, ale są sposoby, by dzięki zapobieganiu koszty były niższe. Codzienne zachowania menedżera, które budują odporność zespołu.
Prelekcję prowadzi trener, coach, z wykształcenia psycholog, od 20 lat prowadzi szkolenia i wspiera w rozwoju menedżerów, handlowców
10:05 – 10:35
Odporność psychiczna & Stres Management
Współczesna rzeczywistość biznesowa wyznacza nowe trendy dla środowisk pracy i zarządzania zasobami organizacji, wymuszając dostosowanie się do nowych, niestabilnych warunków. Radzenie sobie ze stresem uznawane jest dzisiaj za jedną z najbardziej cenionych kompetencji menedżerskich.
O tym:
Czym jest odporność psychiczna?
Od czego zależy nasza odporność na stres?
Jak radzić sobie ze stresem?
Prelekcję prowadzi certyfikowana konsultant i trener biznesu, akredytowana mentor i Executive Coach (ACC ICF), Dyrektor Personalny, Trener Zmiany i Autentycznego Przywództwa
10:35 – 11:05
Rozwój wyzwaniem dla Managera — Jak wspierać pracowników?
Prelekcję prowadzą:
HR Dyrektor w SGB Bank
Komunikacja Managera z pracownikami Oddziału
Dyrektor Oddziału SGB-Bank S.A. w Sieradzu
11:05 – 11:15 przerwa
11:15 – 11:55
Panel dyskusyjny Komunikacja w sprzedaży
Uczestnicy panelu:
Certyfikowany konsultant i trener biznesu
Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Koninie
Prezes Zarządu Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie
Handlowiec, sprzedawca, trener sprzedaży
Moderator panelu:
dziennikarka ekonomiczna, redaktor naczelna portalu Business Intelligence
11:55 – 12:25
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Sprzedajemy wszystko, wszystkim i wszędzie. Co zrobić, aby zespół sprzedażowy pracował efektywnie, a sprzedawcy nie tracili motywacji? Podczas prelekcji dowiesz się:
Jakie są typy osobowości klienta?
Dlaczego pieniądze dziś już nie motywują pracowników?
Czy relacje wewnętrzne i zewnętrzne są potrzebne w sprzedaży?
Jak komunikować się z rozproszonym zespołem sprzedażowym?
Na co zwracać uwagę przy doborze członków do zespołu sprzedażowego?
Prelekcję prowadzi Prezes Zarządu Akademii Kobiecej Przedsiębiorczości, przedsiębiorczyni, wykładowca
12:25-12:40
Podsumowanie i zakończenie konferencji
Czas trwania każdego wystąpienia — ok. 15-30 minut.
Podane godziny przerw są orientacyjne.